Известие

Collapse
No announcement yet.

Педала на съединителя с луфт след смяна на помпите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Педала на съединителя с луфт след смяна на помпите

    Alfa Romeo 2.0ts 8v със старите помпи нямаше грам луфт-от горно положение до долу, след смяната с новите около 5см хлабаво и после вече натиска както трябва- помпите са DELFI поне сто пъти сам ги обезвъздушавал педала става стегнат идеално, но след два дена каране луфта се появява и си остава до едно положение и тва е -преди да ми испуснат помпите сменях съединител какви ли не теории чух вече половин година,а и след поредното обезвъздушаване виждам разлика в смяната на скоростите по-мазно влизат-супер обаче ден два и айде-същия феномен видях и на FIAT BRAVA- помогнете ЩЕ ЧЕРПЯ
    Last edited by alfa_zlodeo; d.m.y г., 19:00.

  • #2
    смуче въздух от някаде системата и затова става така.
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #3
      Всичко сам проверил човек не губи течност,помпите не текат гледам ги всеки ден-освен маркучето към купето даме бъзика да нее притегнато - все пак благодаря

      ---------- Post added at 17:34 ---------- Previous post was at 17:20 ----------

      Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
      смуче въздух от някаде системата и затова става така.
      Ъ градски

      Comment


      • #4
        Що не смените маркуча-може да е частично запушен и затова да става така.

        Comment

        Working...
        X